keskiviikkona, helmikuuta 08, 2006

kun Vaatimattomuus ja rehellisyys kohtaavat

Kyllä minä osan, ehdottomasti olen siinä paras, juuri minut on valmennettu tähän tehtävän, no, ellen osa tätä mitä muuta minulta voi odottaa, jos joku olisi luotu tähän tehtävän se olen minä, elämäni tarkoitushän nimenomaan tässä tehtävässä piilee. Koska olen paras!!!
Oletko sinäkin tällainen? ..onko edelliset ajatukset sinullekin tuttuja? ..voi että..
Sinun täytyy aina sanoa kyllä kun esitetään joka ikisen vaatimuksen työ paikalla ja jossain mualla, muuten olet surkeä ja tyhmä!
No, mitä on sitten sinun heikkous? oikeastaan en ole tottunut näkemän heikkouteni koska periaatessa minun persoonani ei sovellu heikkoutta!
Kuten jotkut tietävät sellainen ihminen ei ole olemassakaan todellisuudessa , joka osaa kaiken sellainen persona kuin on kuvailtu kuvauksessa. Mutta valitettavasti kun niitä on lähes monissa paikoissa ja on yhä lisääntymässä tämän kaltaisia. Ja kuvitelkaa että tämän täydellisen vaatimattoman työntekijän sotkut kaatuvat hänen työkaverin niskaan. Jonkun pitää syylistyä hänen pahanteoistaan. Toisen pitää saada potkut, jotta hän saisi mahdollisesti elää muutaman päivän lisää.
Koska tämän täydellisen työntekijän rehellisyysestän johtuen hän ei pystyy pettämään itseään ja vaikkapa kerran myöntä tehneensä virhen.
Voi kuinka iljettävä olla sellaisten ihmisten kanssa tekemisessa, jotka aina ovat toisia parempi. Ja eivät yhtään tunne häpeä eikä punaistuu kun suoraan naaman valehtelevät. Silloin kun ei varmasti tietää asiaa silti sanoo "kyllä vissi"!
Kysyn kaverilta silloin kun en tietää jotain asiaa mielummin kun elään toisten kustannuksella. Kuljen matalalla profililla koska minulla ei ole varaa kaatua korkeudelta.

2 kommenttia:

Maurelita kirjoitti...

Bonjour !

Hatunnosto blogistasi ; itse olen maahanmuuttaja Ranskassa ja bloggaan sekä vieraalla että kotimaan kielellä - ja kulttuurierot ovat yksi mielenkiinnon kohteistani.

Hauska tutustua ja terveiset Pariisista !

=)

Ulkomaalainen kirjoitti...

Moi/Bonjour Maurelita
Kiitos kommentista. Oli lohduttava ja mukavalta tuntuu tutustua sinuun. Täytyy sanoa että rakastan ranskan kieltä ja olen ajatellut että joskus opiskella.
Menestystä sinulle Ranskassa.
Pidä huolta itsestäsi.